Aktywna ciałem i mózgiem ;P

21:28 Unknown 4 Comments

Cześć! :D

Coś dużo się mnie tutaj robi :D
Ale nic na to nie poradzę, spodobało mi się :D

Dzisiaj po powrocie ze szkoły udałam się na przejażdżkę rowerem :D
Postanowiłam, że jak najwięcej możliwych wolnych chwil będę spędzała aktywnie :D

Ale nie tylko w sportowej dziedzinie będę starała się dawać z siebie jak najwięcej. Postanowiłam, że w nowej szkole będę uczyła się  jeszcze lepiej :D Już od początku zacznę pracować pełną parą, bo czuję, że jeśli nie zrobię tego teraz, będę to odkładać na później, a chyba wszyscy wiemy jak to wygląda... to "później" nigdy nie nadchodzi albo jest już za mało czasu, żeby nasze działania przyniosły tak bardzo oczekiwane efekty.

Macie jakieś postanowienia na ten rok szkolny?

Pozdrawiam :D


4 komentarze:

  1. Bardzo fajny post! Podoba mi sie i oby tak dalej ;)

    Mogłabyś poklikać w linki? Będę bardzo wdzięczna :)

    --> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/2015/09/dresslink-wish-list.html <--

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczynam od października więc o tym nie myślę ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo ja sobie postanowiłam się trochę zmienić i narazie mi się nawet udaje :)
    Widzę, że jesteście nowe w sferze blogowania (w sumie ja też), ale blog mi się już podoba więc obserwuję.
    Zapraszam do siebie. Będzie mi miło jeśli skomentujecie i zaobserwujcie bloga:)
    Mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki żebyś wszystkie swoje cele zrealizowała.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń