Bertie Bott's Every Flavour Beans

16:01 A. 2 Comments

Hej! :-)

Dzisiejszy post będzie trochę nietypowy ;-)

Słyszeliście może o tzw. "Fasolkach wszystkich smaków"? Ja już od dłuższego czasu chciałam ich spróbować, ale udało mi się to dopiero kilka dni temu. Otóż mój chłopak prowadzi kanał na YouTube (o którym już chyba była wzmianka na tym blogu) i zaprosił mnie, żebym zrobiła z nim challenge właśnie z tymi fasolkami ;-)

Smaki były w większości niedobre, ale na szczęście trafiały się też słodkie lub owocowe ;-)

Dla mnie najgorsze były zdecydowanie wymioty. Miały bardzo realistyczny smak i były naprawdę obrzydliwe. Niestety miałam takiego pecha, że wylosowałam je już za pierwszym razem! Za to Sergey najgorzej wspomina kiełbasę i zgniłe jajo. Ja ich nie próbowałam (na szczęście), więc nie mogę się wypowiedzieć na ich temat ;-)

No cóż, fasolki nie były zbyt smaczne, ale przynajmniej świetnie się bawiliśmy jedząc je i nagrywając to wszystko :D

Możecie podzielić się własnymi przeżyciami w komentarzach, jeśli Wy również próbowaliście tych fasolek! :D

Pozdrawiam i do następnego postu! ;-)



Buziaki! :D

2 komentarze:

  1. Słyszałam o tych słynnych fasolkach :D
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale znam te fasolki, bardzo fajne :))
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń