Post powitalny + sesja zdjęciowa

17:19 A. 11 Comments

Cześć! :-)

Witajcie na naszym blogu :-) Jest to pierwszy post, więc może nas przedstawię.

Jesteśmy czterema przyjaciółkami z Warszawy, mamy 16 lat i chodzimy do I klasy LO. Poznałyśmy się i zaprzyjaźniłyśmy w gimnazjum, lecz nie poszłyśmy wszystkie do tego samego liceum. Można więc powiedzieć, że tego bloga będziemy prowadzić na odległość. Będzie on praktycznie o wszystkim: modzie, książkach, muzyce, a także o naszym życiu. Mamy nadzieję, że blog się Wam spodoba, znajdziecie coś dla siebie i zajrzycie tu jeszcze nie raz ;-)

A teraz wstawię zdjęcia z sesji zdjęciowej, którą zrobił dla nas nasz przyjaciel Sergey :-) Sesja odbyła się na Polu Mokotowskim w Warszawie. 

Sergey prowadzi również swój kanał na YT [LINK] , na który serdecznie Was zapraszamy ;-)

Miłego przeglądania zdjęć i do następnego postu! ;-)













11 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ;))
    Dzięki za komentarz u mnie, to wielka motywacja!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie że prowadzicie bloga we 4, i do tego macie odmienne charaktery i zainteresowania. Weszłam na kanał waszego kolegi, całkiem fajny ale musi odważniej mówić.

    adresjestdlaciot.blogspot.com mój blog, jeśli was interesuje to zobaczcie (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i obserwuje :)
    Liczę ,że ty również zaobserwujesz mój :)
    asiaalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-)
      Ja już obserwuję Twojego bloga ^^

      Usuń
  4. super zdjęcia :)

    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne pozytywne zdjęcia!;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia, sesja udana :)
    zapraszam na nowy post oraz do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń