Spacerkiem po warszawskich Łazienkach

16:58 A. 5 Comments

Hej! :-)

Jak minął Wam trzeci tydzień szkoły? Bo mnie nawet dobrze. Miło było wrócić po tygodniowej chorobie i trochę bardziej zintegrować się z nową klasą ;-) Powoli wczuwam się w szkolny rytm i mam nadzieję, że w tym roku szkolnym będę się bardziej przykładać do nauki.

No ale przecież nie samą nauką człowiek żyje, prawda? ;-)

Wczoraj po szkole wybrałam się z moim chłopakiem na spacer do Łazienek Królewskich. Chodzimy do różnych szkół, przez co nie spotykamy się często, więc to wczorajsze spotkanie było dla nas jeszcze przyjemniejsze :-)

Najpierw usiedliśmy  nad stawem, a później przechadzaliśmy się alejkami i rozmawialiśmy. Zrobiłam kilka zdjęć, które możecie zobaczyć poniżej.

Jeśli chcecie, napiszcie w komentarzach jak Wy spędzacie swój wolny czas :-)

Pozdrawiam i do następnego postu!






5 komentarzy:

  1. Ja niestety teraz choruję ;(
    Ładne zdjęcia;*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i życzymy szybkiego powrotu do zdrowia ;-)

      Usuń
  2. Świetny post :) ciekawie piszecie :) będę wpadać częściej :) obserwuje i liczę na to samo :) zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Warszawskie łazienki pięknie tam jest ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń