Relacje z obozu integracyjnego

22:33 Unknown 13 Comments

Cześć :D

Z poprzedniego postu wiecie, że nie czułam się na początku dobrze w nowej szkole. Nikogo nie znałam, a nie jestem osobą, której łatwo przychodzi podejście do obcej osoby i wymienienie paru zdań.

Ale po obozie integracyjnym dużo się zmieniło :D Poznałam imiona osób z mojej klasy i je zapamiętałam, woo hooo! :D

A tak na poważnie, wszystko jest już ok. Mam w klasie bardzo otwarte i sympatyczne osoby. Czuję, że zaczyna się coś nowego i będzie dużo zabawy :D

Cały nasz rocznik pojechał na Mazury. Spędzaliśmy czas poznając się nawzajem na zajęciach integracyjnych, grach medycznych, dyskotekach, ogniskach. Szkoła średnia to coś innego niż gimnazjum. Tutaj już zdecydowana większość osób nie boi się wyrażać tego kim naprawdę są. To mi się bardzo podoba, ponieważ można spotkać na swojej drodze wielu ciekawych i kompletnie różniących się między sobą ludzi, którzy mają ''to coś''.

Od poniedziałku trzeba  wrócić do normalnego trybu nauki, koniec laby i rozpusty ;D
Jestem naładowana energią i pozytywnymi myślami :D

Było tak pięknie :)

Mam do Was pytanie:

Czy chcecie, żeby na blogu pojawiło się coś konkretnego?
 Jeśli tak, to piszcie śmiało w komentarzach :)

Pozdrawiam :D

13 komentarzy:

  1. Ja nie jadę na obóz integracyjny...no w sumie większość osób nie jedzie.
    To fajnie, że poznałaś dużo fajnych osób ;)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie jedziecie, bo na obozie spędzacie ze sobą całe dnie i możecie poznać się pod każdym względem :) Na pewno zintegrujecie się w szkole :D Wystarczy tylko chcieć :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ciekawy post :*
    Jesteś megaa :)
    Pozdrawiamm :*
    Najaranatymbarkiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ciekawy post :)
    Co powiecie na obserwację za obserwację?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!:*

    obserwujemy?:)
    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Dobrze, że Ci się podobało! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie najważniejsze jest pisanie o sobie, tak jak tutaj. Nie róbcie na pewno żadnych postów na temat ciuchów (chyba że rzadko) bo uważam że jest to przereklamowane.

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że podzieliłaś się z nami swoją opinią :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ciekawie u Was ;)
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będę komentowała nowe posty ;)
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie piszecie :)
    Obserwujemy ? :)
    bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie wycieczki "zapoznawcze" są super. Lepiej niż na wycieczce nie da się poznać. śliczna tęcza.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Dostałyście nominację do LBA! Zapraszam serdecznie na mój blog! :)

    http://everythinganndnothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń