Dzień refleksji i dumania nad... wszystkim ;)

20:10 Unknown 5 Comments

Cześć :D

Kiedy wracałam wczoraj z występu tanecznego, zauważyłam park. Postanowiłam się po nim przejść, poczułam, że muszę się wyciszyć i pomyśleć w jakimś spokojnym miejscu.

Nowa szkoła, nowe środowisko, nowi ludzie, nowe miejsce, nowe uczucia... Jest trochę trudno...

Czy jest tutaj ktoś, kto ma podobną sytuację? Zmienił szkołę, pracę, zaczął nowy etap w życiu?

Jak się z tym czujecie? Jak radzicie sobie z emocjami, uczuciami, które nie zawsze są pozytywne?

Skupiamy się na problemach, zamiast cieszyć się tym, co mamy. Jesteśmy szarymi ludźmi w mieście, które pędzi. Czasami trzeba się zatrzymać, głęboko odetchnąć i zastanowić się, czy to, co dla siebie robię jest dla mnie dobre? Może zamiast marudzić, że w naszym życiu nic się nie dzieje, że jest monotonne i nie zaskakuje, przynajmniej nie w pozytywny sposób, pomyśleć: Chwila! Przecież nie musi tak być! Przestań martwić się rzeczami, na które nie masz wpływu. Zacznij myśleć pozytywnie i rozejrzyj się wokół siebie. Na pewno w swoim otoczeniu masz ludzi, na których możesz liczyć i którzy są dla Ciebie ważni. Doceń to, że są.

Do takich wniosków doszłam dzisiaj, kiedy spacerowałam po parku obserwując ludzi, naturę i wsłuchując się w dźwięki miasta i śpiewu ptaków...

Nie mogłam się oprzeć i porobiłam pare zdjęć :)







Życzę Wam udanego tygodnia :D Jutro wyjeżdżam na obóz integracyjny, więc w weekend chciałabym podzielić się z Wami moimi wrażeniami :D

Do zobaczyska! :D

5 komentarzy:

  1. Ja zostałam w starej szkole,ale jak szłam do 1 gimnazjum też było mi ciężko z nowym otoczeniem! Dasz radę! Super zdjęcia :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak szłam do pierwszej technikum to też się denerwowałam,że szkoła mi się nie spodoba itd. ale dałam radę:)
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w jeden link w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/rabat-34.html i jeden w tym http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post! Ja również obserwuje ♥

    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze świetne zdjęcia *.*
    Ogólnie bardzo podoba mi się wasz pomysł na bloga i design :)
    Ja rok temu szła do nowej szkoły i na początku było ciężką, ale po paru dniach już sie przyzwyczaiłam :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń